Co jest w zakresie umowy?
W cenie zawarte są: przygotowanie ekspresu, instalacja u Klienta oraz ustawienie parametrów według potrzeb. Bezpłatny serwis techniczny, dostawy kawy i raz w roku przegląd serwisowy.
Jaki jest czas instalacji?
Maksymalny czas to 7 dni na dostawę, przygotowanie, kalibrację ekspresu pod klienta i instalację we wskazanej lokalizacji. Zależne jest to od miejsca, warunków przyłącza wody i oczekiwań. Średnio około 2 godzin działań u klienta.
Jak wygląda zgłoszenie usterki?
Posiadamy Infolinię, która jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 (wiele problemów usuwamy telefonicznie). Dodatkowo pod linkiem: TUTAJ, dostępny jest formularz naprawy, który należy wypełnić i wysłać do naszego serwisu.
Jakie czynności konserwacyjne powinien wykonywać Klient?
Klient powinien utrzymywać sprzęt w czystości: płukać system mleczny i zaparzacz, okamieniać dedykowanym środkiem. Produkty te posiadamy w swojej ofercie. Komunikaty o czyszczeniu oraz odkamienianiu pojawiają się na wyświetlaczu ekspresu..
Czy przed zakupem jest możliwość przetestowania urządzenia?
Tak, jest taka możliwość przetestowania ekspresu przez 14 dni. O szczegółach dowiesz się TUTAJ. Zachęcamy też do kontaktu się z naszą infolinią.
Co po 24 miesiącach najmu?
Można kupić ekspres za 50% wartości początkowej lub przedłużyć umowę na kolejny rok za 50% ceny najmu. Przegląd, czyszczenie, aktualizacja oprogramowania są nadal w cenie.